Sivut

tiistai 3. lokakuuta 2017

Kk-vintage #84 pinnan alla

Kyllä taas oli minulla hankaluuksia sukeltaa pinnan alle vintage-hengessä. Vaikka edellisissä postauksissa olen ollut monellakin tapaa pinnan alla ja aalloissa, vintagevärit ovat jotenkin niin kaukana minun mukavuusalueelta, että kaikki ideat tuntuvat kuivuvan kokoon... Mutta haasteessa on kysymys ITSENSÄ HAASTAMISESTA joten härkää sarvista taasen. Ehkä tästä vielä tulee minun laji... aikanaan 😀

Kortit olen tehnyt sekatekniikalla. Merihevoset on decoupagella liimattu lautasliinasta. Kortteja oli alunperin neljä, joita kaksi joutui roskiin, kun eivät miellyttäneet minua mitenkään päin.

Pinnan alla

Pinnan alla 2/2

Pinnan alla 1/2, kortti on kuvassa jotenkin hassusti kierossa, on kyllä ihan suorareunainen livenä

4 kommenttia:

  1. Ihanuuksia. Olisivatko nämä vapaina vaihtoon vielä. Olen menossa viikoksi reissuun. Vapaita kortteja on blogini sivupalkissa hevosen kuvassa. Voin toki tehdä uusiakin vaihtariksi reissun jälkeen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ovat vapaana, en edes muistanut laittaa vapaisiin kortteihin samalla kun postasin. Vaihdan mielelläni kanssasi, laitan sulle sähköpostia kun ehdin katsoa sinun vapaat kortit.

      Poista
  2. Todella upeat ja pahoin pelkään, että liian kriittinen olit niiden kahden suhteen, jotka sukelsivat vielä pintaakin syvemmälle, eli roskikseen :(
    Sinulla on taito yhdistellä värejä, elementtejä saaden katsojalle paljon pientä ihanaa ihmeteltävää...

    VastaaPoista

Kiva kun vierailit blogissani. Kaikki palaute ja kommentit ovat tervetulleita :)